Uvođenje kalorimetara za korisnike centralnog daljinskog grijanja u Sarajevu
                    
                    05.05.2023.

Nastavno na prethodne aktivnosti Institucije ombudsmana za zaštitu potrošača u BiH, a vezano za problematiku iz oblasti toplifikacijskog sektora, tj. jedan dio te problematike, i prava potrošača da prodaja bude obračunata na osnovu stvarnih isporuka očitanih na brojilu potrošača (čl.35 st.1 ZZP) , od strane resornog Ministarstva komunalne privrede, infrastrukture, prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša KS i KJKP Toplane Sarajevo najavljeno je uvođenje kalorimetara za korisnike usluga centralnog grijanja i objava javnog poziva za uvođenje kalorimetra, kako to slijedi u nastavku teksta.
							
                        
							
                            Obrazac žalbe
                        
                        
                        
                        
                            Obrazac raskida ugovora zaključenog na daljinu (on line)
                        
                        
                        
                            Obrazac raskida ugovora zaključenog van poslovnih prostorija trgovca
                        
                        
                        
                        
                        
                            Reklamacija kupljenih proizvoda
                        
                        
                            Reklamacija na pruženu uslugu
                        
                        
                            Alternativno rješavanje sporova
                        
                        
                            Pristup informacijama
                        
                        
                            Često postavljanja pitanja
                        
                        
                            Lista udruženja za zaštitu potrošača registriranih u FBiH
                        
                        
                            Lista udruženja za zaštitu potrošača u RS
                        
                    
                 
                                
                                Test za jamce
                            
                            
                        
                        Dokumenti
                    
                    
                        
                            Letak - zaštita potrošača nepošteno i prevarno oglašavanje
                        
                        
                            Letak - Informisani potrošač
                        
                        
                            Letak - Osobne financije
                        
                        
                            Letak - Ekonomski interesi potrošača
                        
                        
                            Letak - Kriteriji u procedurama za ARS
                        
						
						
                            Letak - Oprez potrošači
                        
						
						
                            Letak - Zaštita potrošača u slučaju materijalnih nedostataka na proizvodu
                        
						
						
                            Letak - Obrazovanje potrošača